Una aventura a la UAB

L’aventura comença un dijous 9 de febrer, quan tots els alumnes de 2n de batxillerat ens dirigim a la Universitat Autònoma de Barcelona a participar en unes sessions en les quals ens havíem inscrit prèviament. Cadascú va escollir la que més li interessava.

Vam començar el dia molt d’hora, perquè havíem quedat tots en la plaça de la Vila per agafar el metro. Una vegada en el metro, teníem 10 minuts fins a arribar a l’estació de tren. El tren no va trigar gaire, però el camí fins a arribar a la UAB era llarg. Vam veure sortir el sol i feia molt bon dia, crec que això era un bon senyal de l’inici de l’aventura.

En arribar a la universitat cadascú va agafar el bus que el portaria al lloc on es feia la seva sessió. Vam coincidir amb diferents instituts que, com nosaltres, esperaven rebre informació que els ajudés a escollir la seva carrera universitària. Els busos eren una mica vells, però feien la seva funció, i era molt divertit perquè pujaven, pujaven i pujaven… fins a dalt del tot. Tothom estava molt atent per baixar en la seva parada.

En les xerrades vam fer amics i alguns vam anar a la cafeteria, a fer un tomb pels voltants, etc. Les sessions van ser molt profitoses i ens van ajudar a resoldre alguns dubtes que teníem. Vam poder veure com era un campus universitari i algunes de les seves instal·lacions.

Vam viure l’aventura de ser universitaris per un dia, ja que no coneixem res. Ens van agradar molt les sessions, i ens van ajudar a tenir les idees més clares a l’hora de triar quin serà el nostre futur.

Cronista: Emma Sánchez, 2n de batxillerat B humanístic.