Taller literari amb la participació de l’artista Miguel Molina

Webmàster: Elena Jimeno

El dimarts dia 1 de desembre va tenir lloc, com cada setmana, l’extraescolar “Taller de lectura”. En gaudir d’un grup reduït d’alumnes va ser possible reprendre-la de forma presencial i va permetre que es pogués dur a terme una activitat molt especial i que va comptar amb la presència d’un jove artista: en Miguel Molina. Es tracta d’un noi graduat en Belles Arts i que actualment està cursant un cicle de ceràmica, molt connectat amb l’àmbit artístic i que, amb 22 anys, ja té una obra exposada al museu de Sant Boi.

Juntament amb en Luis, el professor del taller, van pensar una proposta molt interessant i que va captar l’atenció del públic: en Miguel pintava interpretativament allò que els alumnes sentien al llegir algunes poesies. El resultat van ser dues pintures que van comentar entre tots i que en Paul i la Lucia van tenir el plaer d’endur-se cap a casa, molt contents.

Us deixem un vídeo recopilatori d’alguns moments de la sessió, esperem que us agradi!