Sortida al poblat ibèric

Ahir els alumnes de segon de l’ESO van fer una sortida al poblat ibèric.

Vam sortir a les nou del matí, a la segona hora de classe. Primer vam pujar una mica fins a estar a la muntanya on hi havia dues fonts, després vam seguir pujant fins que alguns alumnes es van cansar i van haver de tornar a classe perquè ja no podien més. A continuació vam pujar fins a aturar-nos a uns bancs per esmorzar, tot seguit ja vam aconseguir arribar al poblat ibèric i vam estar observant les construccions i fent fotos del paisatge. Quan ja estàvem glaçats vam anar a un camp de futbol en el qual vam estar jugant molt de temps i ens vam divertir molt, però la part trista va haver d’arribar: vam haver de tornar a classe, molt cansats per haver caminat tant, i vam haver de recollir-ho tot i tornar a casa.

Cronista: Pol Sicart Alomar 2n ESO B