Sortida al Museu del cinema de Girona

El passat Dimecres 23 de Març els alumnes de cultura audiovisual i de 1r de Batxillerat d’arts plàstiques i escèniques van anar a visitar el museu del cinema de Girona.

Un espai de participació científica, cultural i lúdica dels ciutadans, i al servei de la societat i el seu desenvolupament. La seva missió és afavorir la comprensió i el coneixement de la història de la imatge en moviment i del cinema a través de la conservació, recerca, interpretació i exposició permanent de la Col·lecció Tomàs Mallol i d’altres col·leccions o objectes que es puguin adquirir, així com també a través de l’organització d’activitats i l’oferiment de serveis que permetin la interacció amb els visitants del museu.

Els alumnes van interaccionar amb materials i invents dels nostres rebesavis, veient com eren les primeres projeccions del cinema, fascinant-se pels espectacles d’imatges en moviment que han fet somniar els espectadors de totes les èpoques…i entre altres exposicions que es poden anar observant durant la visita. Van gaudir molt!

A continuació us compartim un seguit d’imatges de la jornada.