Sortida a Tarragona amb 2n de batxillerat

El passat 13 d’abril els alumnes de llatí de 2n de batxillerat vam fer una sortida a Tarragona. Una vegada vam arribar-hi, vam començar per visitar els monuments romans més importants de Tàrraco, com per exemple: el fòrum provincial, el fòrum local, l’amfiteatre, el circ, etc.

Primer vam pujar fins a la part més elevada de la ciutat, on van poder veure el fòrum provincial. Al costat i bastant ben conservades es trobaven les muralles construïdes amb diferents mides de pedres. Seguidament, vam visitar el circ, un monument molt ben conservat, abans espai d’oci i frontera de la part administrativa i residencial de la ciutat, i ara monument històric i patrimoni cultural. És un dels edificis més rellevants, i nosaltres vam tenir la sort de poder fer una petita visita per dins.

Finalment, la construcció que millor s’ha conservat i que vam tenir la sort de veure va ser l’amfiteatre, un monument meravellós, escenari de nombroses batalles i festes. Gràcies a les professores que ens acompanyaven en aquesta travessia per la increïble ciutat de Tàrraco, vam poder accedir-hi. L’amfiteatre té unes vistes magnífiques des d’on es veu tota la platja.

Fins aquí arriba aquesta excursió, però no acaba del tot perquè aquesta sortida ens va permetre posar imatge i nom a tota la teoria que havíem rebut a classe i que forma part del contingut de la matèria de llatí.

Cronistes: Danae Espín i Alèxia Paris, alumnes de 2n de batxillerat humanístic.