Sortida a L’auditori espectacle “VINE A CANTAR AMB THE BEATLES”

El passat Dilluns 21 de Març, els alumnes del grups de 1r d’ESO van anar a l’auditori de Barcelona a participar en l’espectacle musical ”Vine a cantar amb The Beatles”. On es van convertir durant un matí en membres d’un grup musical.

El taller Vine a cantar … els va oferir primer la possibilitat d’assajar el repertori amb els integrants del grup i després fer un concert amb ells, amb el suport d’un director de cor. Cantant les cançons mes famoses d’aquest meravellós grup, com per exemple: Don’t Let Me Down, Love Me Do, All You Need is Love, Yelow Submarine…entre altres, que prèviament havien estat coneixent i assetjant a l’assignatura de Musica. Oferint així cultura musical i a la vegada practicant l’Anglès amb les seves lletres.  Els nostres alumnes van interaccionar molt amb els musics passant-ho molt be!

A continuació us compartim un seguit d’imatges i vídeos de la jornada.