Sortida a Ecometròpoli

Els alumnes de 3r d’ESO vam anar el dilluns 13 de març a Ecometròpoli. 1r vam assistir a una xerrada sobre el cervell humà: ens vam explicar el seu funcionament i estructura. Després ens vam dividir en quatre grups i vam fer tallers.

Hi havia quatre tallers: un de realitat virtual en què vam poder experimentar la sensació d’estar en un parc d’atraccions. L’alumne que tenia posades les ulleres sentia el mareig i el vertigen com si fos real, mentre els altres companys el movien.

En un altre taller vam poder observar les neurones del cervell amb una microscopi. Mentrestant la resta de companys muntaven un crani.

En el tercer taller, vam posar les mans en aigua calenta i aigua freda alternativament i la sensació tèrmica era la contrària. Per últim, vam escoltar un àudio mentre teníem la sensació que ens estàvem tallant els cabells.

Va ser una sortida molt interessant. Vam aprendre molt sobre el cervell i vam poder comprovar i experimentar sensacions que ocorren dins del nostre cervell.

Cronista: Maura Saro, alumne de 3r ESO C.