Sortida a Badalona Comunicació

Els alumnes de 1r d’ESO de l’optativa “Taller de Ràdio” van fer una sortida Badalona Comunicació el dimecres 22 de març. Durant la visita, els nois i noies van conèixer des de dins el funcionament de la ràdio i la televisió.

Primer, el grup va veure la sala de continuïtat, on es controla l’emissió dels programes. A continuació, van anar al plató. Els alumnes van posar-se a la pell d’un presentador d’informatius, perquè van llegir una sèrie de notícies utilitzant la pantalla que fan servir els locutors: el teleprompter.

A la redacció, els periodistes van ensenyar-los la feina de cadascú, com es fan les notícies i programes, la sala on es graven les veus dels vídeos i els preparatius de grafisme. Finalment, al control de ràdio, el tècnic va mostrar a l’alumnat com es controla tot el so: micròfons, músiques, publicitat, etc. i van veure l’enregistrament d’una entrevista.

Moltes gràcies a Badalona Comunicació per permetre’ns conèixer la vostra feina!

Autors: Amin Hman, Huangle Xu i Hugo Delgado