Sant Jordi RB4 2021: una diada molt especial

El passat divendres, 23 d’abril, va ser un dia molt especial per al nostre institut. Vam celebrar la diada de Sant Jordi i ho vam fer amb tota una sèrie d’esdeveniments que van tenir lloc al llarg del matí.

Durant tot el dia es va dur a terme l’entrega dels diferents premis organitzats per aquesta setmana:

L’entrega dels premis literaris als millors textos en català, castellà, anglès i francès. I amb l’actuació del nostre alumnat del Batxillerat escènic.

L’entrega dels premis “Joves contra la solitud”, un projecte important del centre en què l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO, dins les matèries de Català i Socials, havien de fer entrevistes a les persones grans del seu entorn, per fer-ne un acompanyament emocional.

L’entrega dels premis als guanyadors del concurs d’escacs.

A continuació us deixem els premiats i les millors imatges d’aquest dia.

PREMIATS “CONCURS LITERARI”

• 1r cicle d’ESO CATALÀ

narrativa: Silvia Serrano de 2n E. Menció especial a Paula Barranco de 1r D

poesia: Adrián Lamas, Alan Díaz i Manuel Expósito, de 1r D. Menció especial a Noa Baena de 2n A.

• 1r cicle d’ESO CASTELLÀ

prosa: Claudia Martínez de 1r A i Silvia Serrano de 2n E.

• 2n cicle d’ESO CATALÀ

narrativa: Carme Castro, de 3r C

• 2n cicle d’ESO CASTELLÀ

narrativa: Hector Bertólez, de 3r A

prosa: Manuel Gavilán de 4t E

Menció especial a Judith Sevill de 4t E

• Batxillerat

Català: Adrián Prieto de 1r Batxillerat C. Menció especial a Hajweria Shafqat de 1r Batxillerat C.

Castellà: Salma Chalgoum, de 2n de Batxillerat A

• Premis especials

“Diari de l’exili”, de Pedro Romero, Ezequiel Garibotto i Pol Pérez de 2n batx . C

PREMIATS “JOVES CONTRA LA SOLITUD”.

• 2N D’ESO

Lucia Lopez, Irene Lopez, Paula Gonzalez, Silvia Serrano, Edith Frutos i Sara Alvarez, de 2n E

• 3R D’ESO

Dóttir Cheong, Héctor Comino, Elena Robles, Lucia Fernández i Emma Fernández, de 3r E.

• 4T D’ESO

Laura Padrós, Dina Mohamed i Hafsa Ouajar de 4t E.

• BATXILLERAT

Sara Hamdouch y Pau Casas, de 1r de Batxillerat C (Socials)

PREMIS CONCURS D’ESCACS

Àlvaro Trigo, de 3r B

Enhorabona a tots/es els participants. Ha estat un plaer per tot el professorat entregar-vos aquests premis tan merescuts! També volem fer una menció especial a tot l’alumnat i el professorat de l’IFE per les roses tan maques que ens van repartir!