Primer dia de colònies de 1r d’ESO

Avui han iniciat les colònies de 1r d’ESO. Hem començat el dia viatjant amb autocar fins al poble de Das on els alumnes han visitat el seu museu emplenat completament pels objectes agrícoles antics que tenien a casa seva els habitants del poble. En sortir del museu han esmorzat al poble i han aprofitat el bon temps per fer alguns jocs a l’aire lliure.

Per continuar el dia, han tornat a agafar l’autocar per anar aquesta vegada direcció a la cova de les Arnes. Després de caminar durant una bona estona pujant per la muntanya, han arribat a la cova. Allà els alumnes han tingut l’oportunitat de veure estalactites i estalagmites. També han pogut gaudir d’un minut en silenci a les fosques dins de la cova. Aquest moment ha estat una experiència increïble donat que s’han pogut sentir caure les gotes per les pedres de la cova.

Després de dinar al poble de Bellver, els alumnes han fet una gimcana que els ha permès conèixer en major profunditat el poble abans d’agafar l’autocar per dirigir-se finalment a l’hotel on s’hostejaran fins dimecres. Per acabar el dia, després de sopar, els alumnes han realitzat jocs nocturns amb els monitors al voltant de l’hotel. Com a punt final del dia, els alumnes han momificat a dos dels docents representant els passos que realitzaven els egipcis durant el ritual.

Ha estat un dia molt intens i divertit.