Participem a la jornada “A Santa Coloma, fem cultura restaurativa”

El passat divendres dia 10 de març, algunes alumnes que han realitzat l’optativa de mediació al centre van participar a les jornades de pràctiques restauratives de Santa Coloma de Gramenet. La jornada van tenir lloc a la CIBA i va comptar amb la participació d’experts de renom internacional com Belinda Hopkins i Terence Bevington. Allà, les nostres joves van reunir-se amb alumnes d’altres centres del municipi i van explicar la seva experiència en el projecte de <<Centres per la Convivència (CxC)>> en el qual participa el centre amb la pràctica de la mediació.