Nova activitat extraescolar d’escacs

Webmàster: Elena Jimeno

A partir de la setmana que ve iniciarem una nova activitat extraescolar d’escacs. Fins a que no es pugui tornar a la presencialitat, serà online i es farà cada dimecres de les 16 a les 18 hores. Tindrem la sort de comptar amb un professor de la Federació Catalana d’Escacs amb molta experiència per a impartir-la. El preu serà de 15 euros / mensuals per alumne.

Amb l’objectiu d’introduir la nova activitat, aquestes setmanes s’estan organitzant partides d’escacs entre alumnes de les mateixes classes cada dia al segon pati.

Us animem a tots a apuntar-vos!