Mystery Classroom: un joc entre instituts

Webmàster: Elena Jimeno

A través de la professora de tecnologia Lorena Macarro ens hem assabentat que existeix una activitat nova que està impulsant el Departament d’Educació anomenada “Mystery Classroom”. És un joc en què participen dues classes de diferents centres i que té com a objectiu descobrir a quina part del món està l’altre. Es connecten mitjançant plataformes de videotrucades com l’Skype o el Hangouts. Cada alumne de la classe tindrà un rol específic i es prepararan preguntes per tal de descobrir la localització de l’altre institut.

La idea és que es realitzi anglès per així practicar la llengua i aprendre d’una forma creativa i divertida. També aportarà als alumnes nocions d’orientació, autonomia, treball col·laboratiu i pensament crític.