L’obra “Intempèrie” i el museu de la música

El passat divendres 4 de novembre, els alumnes de segon de batxillerat escènic van fer una sortida molt completa. Primer de tot, van anar l’ESMUC, una escola on s’estudia el grau superior de música. Allà van gaudir d’una visita guiada, on ens van ensenyar totes les instal·lacions. Després van anar al museu de la música, on van rebre també una altra petita visita guiada. Van poder descobrir un munt d’instruments que ara ens queden una mica lluny en el temps, a més, van descobrir instruments d’altres cultures com el Koto, que és japonès.

Finalment, l’excursió va finalitzar amb l’obra de teatre dirigida per un dels professors d’arts escèniques al nostre institut, el Jordi Pérez. Va tenir lloc al TNC (Teatre Nacional de Catalunya). L’obra es titula Intempèrie i tracta d’un grup de joves que formen part d’un grup de teatre i volen anar al centre d’Europa. Allà hauran d’escenificar un discurs per canviar les regles del món, per deixar una empremta.

Cronista: Nadia Parada Martín, alumna de 2n de Batxillerat escènic.