L’alumnat del Batxillerat Plàstic fan un taller d’animació i disseny digital a L’IDEM-Barcelona.

Avui l’alumnat de 1r del primer i del segon del batxillerat d’arts plàstiques ha participat en un taller sobre animació i disseny digital a càrrec de l’escola universitària L’IDEM-Barcelona una de les 50 millors del món. es tracta d’una activitat que tindrà continuïtat durant les properes setmanes i en a qual també podrà participar l’alumnat del batxillerat tecnològic. L’animació i el disseny digital són dos de les especialitzacions professionals amb més bones perspectives de cara al futur i des de l’institut les volem recolzar en col·laboració amb aquest centre tan prestigiós.