Inauguració de la Ràdio RB4 tv

Webmàster: Elena Jimeno

Ahir es va fer la inauguració d’un nou projecte del centre: tenir un canal de ràdio propi anomenat Ràdio RB4 tv.

Consistirà en una retransmissió de ràdio i televisió a càrrec de dos membres de l’equip directiu: en Joan i la Belinda. Es farà alguns dies de la setmana durant el segon pati mitjançant l’equip d’altaveus de l’institut i podrà escoltar-la tot l’alumnat. S’explicaran novetats relacionades amb el centre, es comentaran temes importants i es donarà lloc a tertúlies i debats conduïts per alumnes. Els vídeos que es realitzin es penjaran tant al canal de Telegram de famílies com a la pàgina web.