Els alumnes de cicles valoren molt positivament l’experiència Erasmus a Budapest

12 alumnes dels cicles d’Activitats Comercials i Jardineria i floristeria van gaudir d’una immersió cultural i professional molt enriquidora.

Els alumnes dels cicles formatius de l’Institut Ramon Berenguer IV que van viatjar a Budapest amb el programa Erasmus van valorar molt positivament els aprenentatges assolits en les estades en les empreses i  l’experiència viscuda en un entorn cultural diferent a l’habitual. El passat 12 de març, dotze alumnes dels mòduls d’Activitats Comercials i Jardineria i Floristeria van desplaçar-se a la capital hongaresa per a realitzar, durant dues setmanes, pràctiques en empreses locals i gaudir d’experiències culturals úniques gràcies al programa Erasmus+ de la Unió Europea.

Els alumnes, que van ser dividits en parelles en diferents empreses segons les seves habilitats professionals, van poder experimentar el què significa treballar en un entorn nou i diferent a l’habitual. Per una banda, els estudiants d’Activitats Comercials van realitzar estades en empreses tan diverses com cadenes de roba, supermercats i distribuïdors majoristes; i per altra banda, els estudiants de Jardineria i Floristeria van treballar en botigues de floristeria, gardens i empreses de jardineria. A més d’aprendre i conèixer noves formes de fer i treballar, van poder desenvolupar-se i millorar el seu nivell d’anglès, tant en el seu lloc de treball com a fora.

Així també, l’experiència Erasmus+ oferida per l’Institut Ramon Berenguer IV va permetre als estudiants de cicles visitar llocs tan emblemàtics de Budapest com el Parlament, el Castell de Buda, la Sinagoga, la plaça dels Herois, el Bastió dels Pescadors i la illa Margarita, entre altres, mentre gaudien de passejades a la vora del riu Danubi. A més, els alumnes van poder experimentar una de les activitats locals més conegudes, els banys termals. Allà van poder desconectar de les seves obligacions diàries i disfrutar d’un dels millors moments de la seva estància a Hongria.