Col·laboració amb Cáritas. Alumnat de religió.

Aquesta setmana l’alumnat de religió de tots els nivells d’ESO ha portat a Cáritas del barri Singuerlin les nadales que han estat treballant a l’aula durant les classes de religió. També han aportat un munt de turrons, neules i altres dolços nadalencs, fruits del recapte que l’alumnat i les seves families han fet. Gràcies a tots ells i elles, molts dels usuaris habituals del recurs de Cáritas tindràn un regal molt especial aquestes festes.

Durant la visita han descobert l’espai de Cáritas del barri, un espai obert a tothom on tots ells i elles s’hi poden adreçar sempre que vulguin. L’entitat ofereix suport a persones grans, famlies i infants, persones sense llar, amb espais de trobada, de formació i desenvolupament.

A continuació us compartim algunes de les imatges de les nadales i els regals que van portar. També van aprofitar per fer una super foto davant del fantàstic arbre de Nadal que han instal·lat al vestíbul de l’institut.

Molt bona feina nois i noies!

Alumnat de religió de 1r d’ESO

Alumnat de religió de 1r d’ESO davant l’arbre de Nadal de l’institut