Celebrem el Dia internacional de Llengua Materna

Amb motiu de la celebració del Dia internacional de Llengua Materna, els alumnes d’aula d’acollida del RB4 han impartit tallers als alumnes de 1r ESO per ensenyar nocions bàsiques de les seves llengües maternes: urdú, darija (àrab marroquí), panjabi i francès.

S’han realitzat dues jornades de tallers: la primera, el dimarts 21 de febrer i la segona el dilluns 27 de febrer.

Promoure i visualitzar les llengües maternes dels alumnes del centre és part del desenvolupament del projecte LIC del RB4 (Llengua i interculturalitat).