Carnestoltes RB4 2021

Aquest curs 2021, com ja sabem, és molt diferent per a tots nosaltres. No obstant, des del RB4 no hem volgut deixar de celebrar una festa tan especial com és aquesta, la del Carnestoltes… però d’una forma diferent (la que la situació sanitària actual ens permet).

Així doncs, al llarg del dia al nostre institut s’han passejat diferents personatges, com els Among us (personatges d’un famós videojocs), àngels, dinosaures, rapers, índies, personatges de pel·lícules o fins i tot, una monja! Tots ells amb el mateix esperit alegre de sempre, perquè la vida ha de continuar i hem de celebrar que estem vius!

Ha estat un dia molt especial i dinàmic. L‘alumnat de 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat escènic ha preparat una actuació molt especial al patí, amb un públic també molt especial.

I les dues últimes hores de classe ens hem endinsat dins d’un joc molt divertit! Un genially, el famòs joc interactiu en línia, on l’alumnat havia de passar una sèrie de proves per arribar al misteri final. ATENTS! Els 20 primers tenen un premi assegurat que us comunicarem les pròximes setmanes.

Us deixem l’enllaç per si voleu jugar a casa! https://view.genial.ly/602020212d8e210d2d25a02b/interactive-content-amog-stoltes.

I amb tot plegat, us deixem algunes fotos il·lustratives d’aquest dia. Al llarg de la setmana us anirem pujant més material.

Moltes gràcies al nostre alumnat i també al professorat per convertir aquest dia en una jornada molt divertida.

Alumnat d’IFE

Alumnat de Batxillerat amb una disfressa molt original

Departament de Llengües de la pel·lícula “El Mago de Oz”.

Actuació del Batxillerat escènic al pati

Diferents professors del centre disfressats

Xabi Ferrer, secretari del RB4, amb una disfressa molt original.

Alumnat de Batxillerat disfressat

3r d’ESO A amb la seva tutora, la Lidia Soriano