Anem amb 1r d’ESO a l’auditori de Barcelona

El 24 de març, tots els alumnes de 1r d’ESO vam anar a l’Auditori de Barcelona per assistir a un assaig de l’orquestra l’OBC, (Orquestra Simfònica i Nacional de Catalunya) que es duria a terme aquella mateixa nit.

Vam estar dins de la sala uns 45 minuts i vam veure com s’organitzaven els músics i com tocaven. L’orquestra dirigida per la cèlebre directora Anja Bihlmaier, va interpretar el concert per a piano n. 3 en Do, op. 26 de Serguei Prokófiev. Tots els músics ho feien molt bé, però la pianista solista, Isata Kanneh-Mason, ens va deixar sorpresos a tots els alumnes per l’agilitat i rapidesa amb què tocava les tecles del piano.

En acabar, ens van fer una xerrada a les escales del hall de l’auditori on vam poder posar en comú l’experiència. En acabar, vam esmorzar i vam tornar en metro fins a l’escola.

La sortida va estar molt divertida i vam aprendre molt sobre l’auditori, la seva estructura, la disposició dels músics, els instruments …

Cronista: Paula Mesa Martínez, alumna de 1r d’ESO