Alumnat 1r ESO de religió, visita la Residència Betania. Col·labora CFGM Jardineria.

Avui l’alumnat de 1r d’ESO de religió ha visitat la Residència Betania. L’acte ha estat molt emotiu, donat que l’alumnat ha cantat un seguit de nadales que s’havien preparat a classe per tal de recordar als avis i àvies que, tot i la distància física, els tenim molt presents i els volen desitjar unes molt bones festes. També s’han intercanviat les nadales que residents i alumnat havien elaborat.

Cal destacar la col·laboració de l’alumnat del CFGM, que ha preparat un centre floral per portar-ho als avis i àvies de la residència. Tres alumnes d’aquest cicle han acompanyat al grup de 1r fins a la residència per tal de fer el lliurament del detall floral als residents. Esperem que us agradi aquest regal en nom de tot el nostre centre.

Val a dir que l’alumnat de religió de 3r i 4t d’ESO ha col·laborat durant tot el trimestre amb la Residència Betania, però donada la situació de pandèmia, les trobades i xerrades entre avis i joves s’han fet de forma virtual, a través de videoconferències.

Esperem que aviat la situació millori i que les abraçades siguin molt més properes.

Alumant de 1r i alumnat del CFGM de Jardineria.

Alumnat de 1r amb les nadales que han elaborat