3r ESO: Cinema en anglès

Els alumnes de 3r d’ESO vam anar el passat 23 de febrer a veure la pel·lícula “Els que es queden” en versió original (anglès).

Vam anar al cinema Verdi, al barri de Gràcia (Barcelona). La trama tracta d’un professor d’història que es queda a un internat amb alguns alumnes i una cuinera. Aquesta situació farà que els personatges desenvolupin un vincle molt especial, ja que cap d’ells està passant per un bon moment personal.

A tothom ens va agradar molt la pel·lícula i l’experiència d’anar al cinema en anglès, ja que fer sortides és una manera diferent d’aprendre i sempre és molt entretingut i divertit. Esperem tornar a fer una altra activitat com aquesta.

Cronista: Marcos Alcalde, alumne de 3r d’ESO.