2n ESO D (Tastet) Ens hem apropat als països amb els quals fem intercanvis.

En el context del projecte Erasmus Plus en el qual participa el nostre institut, els alumnes de Tastet de 2n ESO D han estat durant tot el curs treballant diversos aspectes dels països amb els quals fem intercanvis: Àustria, Romania, Grècia i Itàlia.

Aquest últim trimestre ens hem centrat a fer una petita immersió en la llengua italiana. Els alumnes estan aprenent a presentar-se, a parlar d’ells mateixos, a demanar menjar en una trattoria, a comprar un bitllet de tren i a explicar a la farmacèutica que els han sortit butllofes als peus i necessiten comprar desinfectant i tiretes.

Ens preparem per anar d’Erasmus a Itàlia!