1r ESO. Sortida Sant Jeroni de la Murtra.

La darrera setmana l’alumnat de 1r d’ESO va fer la primera sortida del curs. Una sortida de convivència i que té per objectiu principal la cohesió del grup.
De bon matí van sortir a peu des del centre tot enfilant el camí del Bosc de les Escoles per arribar al Dolmen del Cau d’en Genís, on es van fer una petita parada. Seguidament es van apropar a l’ermita de Sant Onofre per acabar la primera part de la ruta al monestir de Sant Jeroni de la Murtra. A les 10 els grups van entrar per fer una visita guiada al monestir.
Després de la visita i l’esmorzar, els grup van enfilar el camí de tornada que els va portar a fer una nova parada al Poblat Ibèric abans de tornar a l’institut.
Una sortida que de ben segur mai oblidaran.