Trobada amb Nuria Salán, presidenta de Societat Catalana de Tecnologia.

En el marc de la Setmana de la Ciència, la professora de la Universitat Politècnica Nuria Salán, presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia, tindrà una trobada el proper dilluns al matí amb l’alumnat de 1r d’ESO que es centrarà en “El futur i els nous materials “; i amb l’alumnat de 4t i de Batxillerat (itinerari científic i tecnològic) la trobada es centrarà en “Els materials de cinema”. Núria Salán actualment presenta un programa la televisió de divulgació científica i porta anys col·laborant amb el nostre centre.