POESIA DIBUIXADA 3R D’ESO: HOMENATGE A LES POETESSES CATALANES

L’alumnat de 3r d’ESO s’ha endinsat en el món de la poesia a partir del projecte “Poesia Dibuixada”.

LA POESIA DIBUIXADA és un projecte literari on l’art, la poesia i l’audiovisual es fusionen per oferir una experiència lectora innovadora a partir de la creació de breus obres d’art audiovisuals.

El nostre alumnat ha creat els seus poemes dibuixats a partir d’una selecció de poemes de les poetesses catalanes més reconegudes de la nostra literatura.

Ha sigut una experiència molt enriquidora que ens ha ocupat algunes setmanes però amb resultats molt notables. Les noies i els nois de 3r d’ESO han estudiat la poesia d’una forma divertida i creativa. Us deixem alguns dels resultats dels nostres petits artistes: