Mostra de Robòtica i Programació: visita virtual

Avui dimecres 5/5/21 de 10 a 13 h s’ha realitzat , en format virtual, la VI Mostra de Programació i Robòtica del Barcelonès Nord  .

En aquesta Mostra venim participant presencialment des de la 1a edició al 2016, i aquest curs es fa en format virtual, per tant, el que farem serà, cada centre participant, emetre en directe via canal de Youtube que proporciona CRP Santa Coloma.
El nostre centre ha participat amb l’exposició dels projectes de Tecnologia que els alumnes de 4t ESO han fet amb el Xavi Vidal. Els alumnes expositors s’han connectat en directe i han explicat els projectes que han realitzat.

A continuació, us compartim un seguit d’imatges de la jornada i el vídeo de la mostra.

Desitgem que us agradi !