Fem pastissos a la residència

Els nois i noies que fan religió a 4t d’ESO avui han anat a la residència d’avis per fer pastissos de Nadal i compartir-los amb els avis de la residència.

Els nostres alumnes han volgut portar tots els ingredients que volien posar en el seu pastís; val a dir que fins i tot han fet a casa seva el pa de pessic que ha servit de base per fer les diferents formes de les figures nadalenques que després han decorat al gust de tots ells.
Com estaven quedant tan bons els pastissos, molts dels avis tastant sense parar no han arribat a temps d’acabar-los. Quan ens vam fixar ja se’ls havien menjat! I és que tots han gaudit d’allò més, i alhora amb aquesta activitat els nostres alumnes han volgut tenir un detall amb tots els avis i aprofitar per desitjar-los unes molt bones festes i fins al proper retrobament l’any vinent!