Senderisme a Collserola

L’alumnat de 4t ESO hem anat aquest dimecres 9 de novembre a la muntanya de Collserola per fer senderisme.

Vam arribar a l’institut a la mateixa hora de sempre i vam pujar a classe amb normalitat, en canvi, en comptes de començar a donar classes com normalment fem, vam agafar l’autocar i vam anar a Collserola.

L’autocar ens va deixar al costat del tanatori de Collserola i acompanyats pels professors corresponents vam començar a pujar la muntanya guiats pel professor d’educació física Joan Carles Lacueva. Com anècdota, només començar, al costat de la carretera, ens vam trobar un senglar petit mort.

El primer tram del camí era bastant ample i ens vam trobar ciclistes i diferents persones passejant per la zona. Després vam agafar un camí secundari que era més estret i només podíem anar de dos en dos. Aquest ja era una mica més empinat que l’altre i havíem d’anar amb compte on posar els peus, ja que el terreny era més rocós.

Més tard, una mica més endavant, vam agafar un altre camí secundari que era ja més estret i molt més empinat. Al cap d’una bona estona caminant vam aconseguir arribar al punt més alt, la torre de vigilància de Collserola.

Vam continuar el nostre trajecte per un camí ja més ample i de baixada fins a arribar al berenador de Can Coll. Aquí vam aprofitar que hi havia unes taules per esmorzar i descansar una estona.

Després d’una bona estona vam agafar una ruta diferent per baixar ja cap a l’autocar. Quan vam arribar al tanatori ja estaven els autocars esperant-nos per portar-nos de tornada cap a l’institut.

Cronista: Sara Álvarez González, alumna de 4t d’ESO