Visita a l’Institut del Teatre

El passat 26 de gener, els i les nostres alumnes de Batxillerat Artístic van poder visitar l’institut del Teatre on se’ls va fer una xerrada sobre els estudis que allà es cursen i com s’accedeix.

Els van oferir un tour per les instal·lacions i les seves aules especials i finalment van assistir a una representació de “La Comèdia de l’Art”

a càrrec de l’alumnat de teatre musical de 2n curs que en finalitzar van parlar amb els nostres alumnes per respondre a alguns dubtes referents a la carrera artística.

Vam passar un dia fantàstic que va obrir cor i ment del nostre alumnat que van veure a l’Institut una possible opció d’iniciar estudis superiors després del Batxillerat.