Visita a la UAB

El passat dimecres 7 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat vam anar a la UAB per visitar les instal·lacions del campus universitari i assistir a xerrades informatives sobre diferents graus. Vam coincidir amb alumnes d’altres centres educatius que venien de tot arreu: Sant Cugat, Badalona, etc.

Ens va sorprendre la gran diversitat de facultats que hi havia, la gran extensió del recinte amb botigues, supermercats, autoescola, bars, restaurants, fins i tot una
hemeroteca.

Vam assistir a les xerrades informatives de cada grau, per exemple: ciències de l’antiguitat, estudis anglesos, medicina, economia, matemàtiques, educació infantil, primària, etc.

En general, vam quedar bastant contents amb la informació que ens van donar i el professorat que ens va ajudar en tot moment. També vam visitar la facultat de
veterinària i van veure animals com cavalls, ovelles i ànecs…

Ha estat una experiència molt positiva ja que ens ha ajudat a tenir més clar el grau que volen fer. Us animen a tots els alumnes de 2n de batxillerat que assistiu a aquestes jornades de portes obertes.

Ainhoa Calderón Puig i Ariadna González Ortiz, alumnes de 2n de batxillerat humanístic.