Teatre: El Licenciado Vidriera

 

 

 

 

 

 

El 19 de novembre, els alumnes de literatura de primer i segon de batxillerat vam anar a veure una representació de l’obra El Licenciado Vidriera escrita per Miguel de Cervantes.

Per viure aquesta aventura ens vam desplaçar fins al Teatreneu, a Barcelona. Vam poder gaudir de l’obra amb solament dos actors que canviaven contínuament de personatges, a més d’una posada en escena amb música que ens va fer l’obra divertida i amena.

La peça teatral ens conta la història de Tomàs Rodaja, un nen pobre el qual decideix anar a estudiar a Salamanca, on trobarà persones i viurà experiències que l’ajudaran en la seva cerca per a ampliar els seus coneixements.Després, una vegada acabats tots els seus estudis, en Tomàs serà enverinat per una dama que vol aconseguir el seu amor. Com a conseqüència, es torna boig i acaba creient que està fet de vidre. La representació també va tenir punts de comèdia i va introduir aspectes contemporanis i moderns que va facilitar la comprensió de la història.

La valoració de l’experiència ha estat molt positiva, la visualització no es va fer avorrida i el seguiment de la trama va ser fàcil i entretingut.

Cronistes: Claudia Martínez, Erik López i Emma Hidalgo, alumnes de 1r de batxillerat Humanístic

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>