Taller pràctic de mòbils del projecte Generació Reset

El passat 23 de gener, l’alumnat de tecnologia de 4tA i 1r de Batxillerat que participen al projecte “Generació Reset” van realitzar al centre un taller pràctic amb mòbils guiat pels professionals d’Andròmines.

L’alumnat va poder obrir un mòbil i poder identificar els diferents components que té així com detectar errades de funcionament per a la seva possible reparació. Va estar molt interessant!

El projecte “Generció Reset” té com a objectiu prendre consciència dels problemes ambientals i socials derivats de la producció dels aparells electrònics i es porta a terme gràcies a l’Agència Catalana de Residus i Andròmines.