Nou taller de Debats Escolars cada dimarts a les 16h.

Per tercera vegada, participarem a la Lliga de debat escolars de la Xarxa Vives. Es tracta d’un projecte que impulsem des de les matèries d’Història del Món Contemporani i de Filosofia i que arranca el proper  3 de novembre amb el nou TALLER DE DEBATs que tindrà lloc cada dimarts de 16 a 17.30h. Els interessats/des us heu d’adreçar a Enrique Jimeno (ejimeno@rb4.xeill.net -no utilitzeu aquest correu per altres consultes-) indicant a assumpte “debats escolars”).

Lliga de Secundària i Batxillerat 2020

Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

La fase local de la VII Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats a la Universitat Autònoma de Barcelona es desenvoluparà de manera telemàtica el 16 de març de 2021.

La participació dels estudiants de 4t d’ESO i batxillerat en aquesta activitat permet treballar continguts de forma dinàmica i participativa. En aquest sentit, les habilitats de comunicació no verbal, la recerca d’informació, l’anàlisi d’una temàtica concreta i, sobretot, el treball en equip generen un espai de formació i aprenentatge excepcional.

El tema d’aquesta sisena edició és: És compatible el creixement global de l’economia amb el respecte al medi ambient?

La fase final, on podran participar els equips guanyadors de les fases locals, serà entre el 13 i el 23 d’abril de 2021.

Trobareu més informació sobre la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat al lloc web de la Xarxa Vives d’Universitats.