Lliga de Debats Escolars

Com hem fet els últims quatre anys, aquest curs 2021 2022 també participaran a la Lliga de Debat Escolar que organitza la Universitat Lluís Vives i ho farem a través de la Universitat de Barcelona.

Aquesta vegada organitzarem abans una lliga interna amb la participació de tots els alumnes de 1r de Batxillerat i a partir d’aquesta lliga interna escollirem els participants dels dos equips que aniran el certamen oficial al qual s’afegiran també alumnes de 2n de batxillerat.

Els debats escolars són una oportunitat magnífica perquè els alumnes desenvolupin les seves habilitats comunicatives i aprenguin a argumentar les seves posicions. Si consulteu els vídeos de YouTube de les edicions anteriors quedareu meravellats del nivell que arriben a assolir els alumnes de secundària

El tema escollit aquesta vegada té implicacions extraordinàries en les nostres vides: Hem de posar límits a la ciència?

Us anirem informant de com es desenvolupa aquest projecte i us convidem aportar idees perquè els nostres alumnes elaborin amb cura les seves argumentacions.