Exposició fotogràfica de la Serralada de Marina

Enguany, amb motiu de la 28ena plantada i dins de la matèria de CULTURA AUDIOVISUAL els alumnes de segon curs del batxillerat artístic hem fet una exposició de fotografies al parc natural de la Serralada de Marina. En les fotografies, que podeu veure a la 1a planta de l’edifici B de l’institut, hem defensat la relativitat d’establir els límits de la simbiosi dels conceptes natura-artifici en relació al paisatge.

Comentaris dels alumnes: IRENE MARTÍNEZ I JORDI SALES, alumnes de 2n de batxillerat:
Podem dir que, en la minimalista fotografia de la Lucia Rubio, la petjada que dibuixa el tractor sobre la textura del terra es converteix en l’element principal per parlar-nos del rastre de l’ésser humà mecanitzat pel progrés.
En la fotografia de l’Antonella Torres podem veure una imatge molt pictòrica que ens recorda els bodegons., Al centre de la composició, podem observar una sabata desgastada i bella. Aquí en el contrast entre l’element artificial i la natura pràcticament ha desaparegut la natura. Aquesta mutació reforça l’ànima de l’objecte convertint-lo dins de l’escenari de la natura en el protagonista.

Comentari de l’alumne: JAN LOPEZ, alumne de 2n de batxillerat:
Per a fer aquest anàlisi m’he apropiat d’una de les meves fotografies. Vaig escollir una obra romàntica de Fiedrich “Caminant sobre un mar de núvols” i vaig fer una analogia en l’espai de la Serralada de Marina.

Fotografies:
Lucía Rubio, Antonella Torres i Jan López, alumnes de 2n de batxillerat artístic.