Exposició d’art povera

L’alumnat de 1r de Batxillerat, ha aprofundit aquestes setmanes a les arrels de l’Art Povera, un tipus d’art que va sorgir en obert rebuig a les avantguardes nord-americanes dels 50 i 60 com una mena d’alienació en l’ús dispendiós dels materials artístics.

Fruit d’aquest enriquiment i de la investigació posterior sobre materials de rebuig i les seves propietats que han dut a terme els alumnes de batxillerat, han sortit aquestes obres tan personals, sensibles i conscienciares sobre el que està passant en el nostre planeta, envers l’excés de residus que no són reciclats amb el problema que això comporta per a la humanitat.