XXII Trobada de corals de Secundària

coral_400x300

Aquest dilluns 2 de maig, els alumnes de 1r d’ESO i alguns alumnes de la MOE de Cant Coral de 2n, van assistir a la XXII Trobada de Corals de Secundària que es va realitzar a l’auditori AXA, representant al nostre centre. Els va acompanyar la orquestra de joves músics de l’institut Oriol Martorell.

La finalitat de la Trobada és que un grup de alumnes de Secundària de diferents centres es reuneixin per cantar i tocar junts un repertori comú.

El concert va ser un èxit i la majoria dels alumnes va valorar la Trobada positivament.