Treball de Síntesi i Projecte de Recerca

ts

Durant aquesta setmana l’alumnat de 1r, 2n i 3r farà el Treball de síntesi (TS) i l’alumnat de 4t el Projecte de recerca (PRE).

L’alumnat de 1r descobrirà la història del Parc de la Pegaso i aprofundirà sobre la seva vegetació, instal·lacions,…

L’alumnat de 2n fa una estada a Castellar de n’Hug on estudiaran l’entorn d’un poble de muntanya. Els que s’han quedat al centre aprofundiran en els seus coneixements sobre l’univers.

L’alumnat de 3r fa un repàs a les RRR: recollir, reciclar i reutilitzar.

I l’alumnat de 4t farà recerca en diferents àmbits: Internet de les coses, Fem un curtmetratge, Periodisme i Medi ambient.

Divendres defensaran els seus treballs davant d’un tribunal. Cada grup serà convocat en un horari específic.