Taller “Bioquímica en viu” – 1 BTX

bioquim

El passat mes de febrer els alumnes de Biologia de primer de Batxillerat van realitzar uns tallers de “Bioquímica en viu” a la Universitat de Bacelona. A bioinformàtica, van estudiar l’efecte de les drogues més comunes (cocaïna, extàsi, heroïna, cànnabis…) sobre àrees concretes de l’encèfal humà. La resta de la tarda, els alumnes van participar en un taller d’anàlisi i diagnòstic de malalties a partir de mostres d’orina humana, i en un altre de determinació espectrofotomètrica de proteïnes. Tot plegat, força interessant!