SCIENCE WEEK

Durant la setmana de la ciència a l’assignatura de llengua anglesa els alumnes de 4rt ESO han preparat unes presentacions sobre diversos temes. Podeu veure alguns dels seus treballs en el següents links.

Si esteu interessats en tsunamis us recomanem:

Si us voleu informar sobre animals en perill d’extinció, trobareu algunes curiositats en aquesta presentació:

La informació bàsica sobre el reciclatge s’explica amb tot detall en:

Si us atrau el tema dels robots, us agradarà el següent treball:

Els alumnes han definit aquesta setmana com a un temps en el qual han treballat i s’ho han passat bé. Han estat activitats diferents que volem compartir amb tots vosaltres. Esperem que us agradin.