SALÓ DE L’ENSENYAMENT 2016

Del 9 al 13 de març tindrà lloc una nova setmana de la formació i el treball a la Fira de Barcelona, al recinte de MontjuÏc. El saló exerceix una funció clau com a plataforma d’orientació per a milers de joves que volen escollir la millor opció per començar la seva carrera professional. Els serveis d’Atenció a l’Estudiant del departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i el portal Educaweb atenen a milers de joves aconsellant els millors itineraris acadèmics segons el perfil i els interessos dels alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà.