Projecte D’Ici i Allí. Visions entrecreuades II

Per segon any consecutiu l’Institut Príncep de Viana participarà en el projecte pilot titulat D’Ici i Allí. Visions entrecreuades II, intercanvi de postals audiovisuals entre l’Île de France i Barcelona.

Aquest projecte proposa un intercanvi lingüístic i d’experiències mitjançant una correspondència audiovisual entre l’Institut Príncep de Viana i el Collège Fernand Gregh (al Sud de París), entre dos grups d’aprenents (francès/castellà) de 13-14 anys. Com a proposta didàctica, el projecte tracta d’afavorir la comunicació entre dos centres educatius, dues ciutats i dues realitats diferents, així com la motivació dels i les alumnes per aprendre idiomes.

Aquest any hi participa també l’Institut XXV Olimpíada de Barcelona.

Podeu consultar les correspondències dels alumnes al blog.