PROJECTE AIREAMOS

Aquest curs, els alumnes de tecnologia de 1r de Batxillerat hem estat treballant en un projecte que consistia en dissenyar i programar un mesurador de CO2 per les aules de les escoles. Nosaltres, l’Ana i el Sergi, vam decidir fer un disseny d’un cotxe ja que volíem dirigir la nostra idea cap a nens de primària i ens va semblar original i divertit.

El nostre model està inspirat en un Bentley 8 litres del 1930. Té dues portes, una a cada lateral i un maleter, els quals es poden obrir. També es pot aixecar el capó per tal de poder observar el display de la placa d’Arduino on es mostra el nivell de CO2 que hi ha a l’aula. En cas de que aquest sigui molt elevat, els leds de les llums del cotxe s’encendran i també s’activa una melodia, simulant el clàxon del cotxe. Això es fa per saber quan s’ha d’obrir les finestres i deixar córrer l’aire a la classe.

Totes les fotografíes