Comunicat concentració 1 de juliol 19h #esboremlassetjamentescolar

L’AFA s’uneix al Grup de Famílies Unides per Aturar l’Assetjament Escolar, i serem presents a la concentració el proper dijous 1 de juliol, a les 19h, amb el lema #esborremlassetjamentescolar.

Convidem a tota la comunitat educativa del Príncep de Viana a sumar-se a aquesta acció i anar-hi plegats. Si ens voleu acompanyar us esperem a les 18h a la porta del centre.

Srs./Sres.,

Som la “Plataforma de Grup de Famílies Unides per aturar l’assetjament escolar”. Aquest grup neix fruit de les diferents experiències viscudes en primera persona com a testimonis del que implica viure l’assetjament escolar.

La nostra plataforma és un projecte que s’està gestant i neix a principis de juny de 2021. Els darrers esdeveniments de casos d’assetjament i cyberbullying escolar que s’estan donant, ens ha remogut les nostres vivències anteriors.

A la present, us adjuntem la carta d’objectius d’aquesta plataforma #esboremmlassetjamentescolar.

La nostra demanda es ser escoltats davant els casos d’assetjament escolar i revisar els protocols o circuits d’atenció d’aquests menors.

Per tot això, us convidem a participar a la propera i primera manifestació per aturar l’assetjament a les aules l’1 de juliol a les 19h a la plaça Urquinaona amb Pau Claris.

Comunicado convocatoria 1 de julio #borremoselacoso

Señores/as:

Somos la “Plataforma Grupo de Familias Unidas para frenar el acoso escolar.”
Este grupo nace fruto de las diferentes experiencias vividas en primera persona como testigos de lo que implica vivir el acoso escolar.

Nuestra plataforma es un proyecto que se está gestando y nació a principios de junio de 2021. Los últimos casos de acoso y cyberbullying escolar que se están dando nos han removido nuestras vivencias anteriores.

En la presente, os adjuntamos la carta de objetivos de esta plataforma #esboremmlassetjamentescolar
Nuestra demanda es ser escuchados en los casos de acoso escolar y revisar los protocolos o circuitos de atención de estos menores.
Por todo ello, os invitamos a la próxima y primera manifestación para parar el acoso en las aulas el 1 de julio a las 19h en la plaza Urquinaona con Pau Claris.