Premis de Recerca Jove

20130927_132405

Quatre treballs realitzats al nostre centre el curs passat han guanyat aquest any el Premi de Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent. També el nostre centre ha estat guardonat per la seva trajectòria en el foment de la recerca, per tercera vegada.

Tots els treballs guanyadors estan vinculats a l’àmbit tecnològic. Tretze dels nostres alumnes en son els autors.

Treballs premiats:

Treball: Pis Confortable (realitzat a 4t d’ESO)
Alumnes: Àlex Padrós, Víctor Silva, Yasmina Natale, Juan Pablo Nieto
Tutors/res: Jordi Orts i Marjo Fernández

Treball: Automatització de mesures d’un pla inclinat (realitzat a 1r de Batxillerat)
Alumnes: Ares Rosell, Edgar Baldelomar, Javier Blasco, Aitor Gurrea
Tutors/res: Jordi Orts

Treball: Ascensor de casa domòtica (realitzat a 4t d’ESO)
Alumnes: Josep Sánchez, Javier Faulón, Oriol Tubella, Gor Khechoyan
Tutors/res: Jordi Orts i Marjo Fernández

Treball: El peu: mesures biomètriques (Treball de Recerca)
Alumne: Sergio Ruiz Vargas.
Tutor: Jordi Orts

Moltes felicitats a tots i totes, als alumnes i als seus tutors de treball i a tot l’equip de professors i professores del centre.