Participem de la Copa Cangur 2024

L’alumnat de 1r a 4t de l’ESO ahir van participar a l’edició del 2024 de la Copa Cangur!

Es tracta de resoldre problemes matemàtics en equips formats per 7 alumnes de 1r i 2n d’ESO i de 3r i 4t d’ESO.

La nostra seu va ser l’Institut Martí Pous a qui volem agrair l’acolliment i organització.

En les dues categories vam quedar en 6a posició dels 12 equips participants. Felicitats!

Volem felicitar a tot l’alumnat que va voler-ne participar per l’interès mostrat envers les matemàtiques, ja que malauradament no tots ho van poder fer perquè aquest any només hem pogut inscriure un equip a cada categoria.

L’alumnat que va poder participar ho va fer amb molta il·lusió i interès, va ser emocionant i engrescador.

Us animem a seguir participant-hi cada curs.

Podeu veure més fotografies a la mediateca.