La comunicació del Viana, en mans dels alumnes

Un grup del PRE (Projecte de recerca en equip) de quart d’ESO té la tasca de gestionar part de la xarxes socials del centre. Un dels canvis que han començat a fer és el de twitter: han començat a posar color al perfil, i a escriure tweets, han creat un hashtag (#FamiliaViana), per tothom que tingui interès en saber més sobre el centre. A més, altres grups estan elaborant reportatges sobre l’institut, escriuen notes de premsa i elaboren un noticiari per a alumnes i professorat.

Una altra funció que té el grup és promocionar el centre mitjançant estratègies online, a més del twitter, així com d’altres d’offline, entre les quals preveuen elaborar targetes i cartells per promocionar les xarxes socials de l’institut.