Entrega dels premis d’Impuls a la recerca jove de Sant Andreu 2017.

El passat 25 d’abril van participar en l’acte de reconeixement que es va celebrar al saló de Cent.

El 4 d’abril es va celebrar l’acte de reconeixement del districte de Sant Andreu.

Video

Un cop més treballs de recerca de batxillerat del nostre institut són finalistes d’un premi.

Avui hem rebut la bona notícia, en Carles Molina Rubio i Montserrat Gabarró Parera ens han fet saber que:

Ens plau comunicar-vos que dijous 23 març vam fer la sessió de la comissió per valorar els treballs de recerca presentats al certamen d’Impuls a la recerca Sant Andreu 2017.

Vam escollir tres treballs finalistes per participar a la XIX Mostra de Recerca de Barcelona.

Dos d’aquests són nostres:

IMPULS A LA RECERCA JOVE SANT ANDREU 2017
CENTRE ALUMNE/A TREBALL ÀMBIT FINALISTA DISTRICTE i PARTICIPACIÓ VIII MOSTRA BCN TUTOR/A
INS Princep de Viana Pau Sallent Bayà Els desplaçaments de les minories germanoparlants de l’Europa central i oriental en el període 1939-1950 Geografia i història Finalista Josep Miquel Prior Serrat
INS Princep de Viana Judith Garcia Sánchez Literatura: Mirall i Reflex Humanitats Finalista Carme Martínez Targa

El dimarts 4 d’abril, a les 18.00 h, a la Sala de plens del Districte de Sant Andreu (Pl. Orfila, 1) hi haurà l’acte de reconeixement a l’alumnat i professorat que ha estat seleccionat per participar a la Mostra de Barcelona.Aquest acte serà compartit amb el professorat, les famílies, els amics, les persones de la comissió, etc. S’obsequiarà amb un detall i un petit refrigeri.La XIX Mostra de recerca de Barcelona tindrà lloc el dissabte 25 d’abril de 2017.

Judith i Pau, moltes felicitats per una feina tan ben feta!! I també als seus tutors!

Ànims a tot l’alumnat que està preparant el seu projecte de recerca de segon de batxillerat, com veieu els bons treballs tenen la seva recompensa!!!

Noticia de l’ajuntament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *